ماه بالای سر آبادیست!
شده شبها وقتی هیچکس تو خیابونا نیست!
از خونه بیرون بیاین!
من فعلا خوابگاه شده خونه ام!
وقتی پارک وسط دانشگاه تعطیل میشه !
همه میرن اتاقاشون !
من تازه میام بیرون!
شده رو چمن ها دراز بکشین ! سکوت بریزه رو سرتون!
ماه بالا سرتون باشه!
یه تیکه ابر عرق ماه رو پاک کنه!
یه نسیم ملایم(خنک)رو برگها بچرخه!
عجب شبیه امشب!
اون موقعه که از تنهاییم لذت می برم!
دلم نمی خواد با کسی قسمتش کنم!
البته یه نفر همیشه هست!
اونکه همیشه فراموشش می کنیم!
خدایا نگذار فراموشت کنم!تو همیشه با منی ! منم می خوام با تو باشم!

تو اون موقع شب حس میکنم ما با همیم!

 

اینه

یه چند وقتیه که اصلا با نظرات دوستان حال نمی کنم! اکثر شون رو پاک میکنم!
خیلیا فقط یه جمله بلدند بگن! وبلاگشنگی داری وووووو
اینم بگم که من ! موقع نظر دادن تو گل کیر میکنم ! واسه همین خیلی وقتها چیزی نمی نویسم!
از حالا به بعد بخش نظر خواهی تعطیل می باشد خوش باشین!

بهونه

دو شبه هی می نویسم و هی خط می زنم!آخه به دلم نمی شینه!

ولی وقتی تو بهونه می شی ! هر چه بنویسم , حتی اگه گنگ و نامفهوم باشه باز قشنگه!

باز می خوام از تو بگم ! از تو ! از تو چی مونده؟ فقط خاطره هات و نوشته هام!

از من چی مونده ؟ فقط خاطرات بدم و بغض تو !نمی دونم! هیچ وقت دنبا تو به من شون ندادی !

بگذار از اون چیزی که می دونم بگم,از خودم

می دونی من هیچ وقت اینقدر اعتماد بنفس نداشتم!

مهم نیست که بدم, کلی نقطه ضعف دارم و ....

مهم اینکه خودم رو قبول دارم! اصلا تا حالا دیدی یه  نفر بیاد خودش تعریف کنه! اینم از تو دارم.

این روزا سرگردونم! نمی دونم کدوم ور برم!

عاقلان نقطه ی پرگار وجودند

ولی عشق داند که در این دایره سرگردانند

حتی اگه بدونم دارم میرم ترکستان!

حی اگه بدونم هیچوقت نمی رسم !

از سرگردونی بهتره!

هیچ وقت از سکون خوشم نیومده !

ولی الان ساکنم!اعترافش خیلی سخته , ولی فقط تو میتونی من رو حرکت بدی!

خوش به حال اونها که یه چیزی دارن که بخاطرش حرکت کنند!

مهم نیست که کجا می رنند , مهم اینکه ر کت می کنند!