اودکلن پترولیوم

گفت : باور کن ، اصل اصله.

از اونهاس که بوش زیاد می مونه. گفتم : دیگه بدتر.
گفت : یعنی چی!؟ گفتم : اودکلنی که بوی امشی و بایگون بده همون بهتر که بوش زودتر بره.

گفت : تو همیشه با چیزهای مدرن مخالفی ، می دونی بعضی ها چه عطر و اودکلن هایی به خودشون می زنن؟ اصلا خبر داری تازه ترین اودکلنی که به بازار اومده اسمش چی یه؟ دبلیوسی ، آره ! درست شنیدی ، دبلیوسی ! گفتم : دبلیوسی که.

.. گفت : می دونم ، اما امروز این اسم جدیدترین اودکلن بازاره البته شما ممکنه به خاطر بوش اونو نپسندید اما اونها که مصرفش می کنن خیلی هم بوش رو دوست دارن.

سازنده ش گفته : ما از اوره حلوا می سازیم ! می بینی؟! اونها که تا حالا خون مردم رو تو شیشه می کردن تازه فهمیدن که اون مردم رو به شیشه کنن.

حرفهای دوستم به اینجا که رسید، دیگه چیزی نگفتم و رفتم توی فکر... نکنه ما حالی مون نیست ، اگر این حرفها به جایی بند باشد که کلاه بنده پس معرکه س.

این بود که به صرافت افتادم ، حالا که نفت همین طور داره گرون و گرون تر می شه ، دیگه از این ماده ارزشمند استفاده های غیر بهینه و نامطلوب نکنم.

کافی یه سری به انباری زیر پله بزنی ، فکرش رو بکن ، اگه یه بشکه نصفه و نیمه هم از زمستون باقی مونده باشه ، چی می شه؟! شیشه های 50میلی لیتری مگه چقدر گنجایش داره ؛ تازه همون مقدار هم الکل قاطی ش می کنی ، دیگه نور علی نور می شه.

یه اسم دهن پر کن هم که روش بذاری همه چی تمومه.

اودکلن پترولیوم اسم قشنگی بود که یک مرتبه به ذهنم اومد، هر چی باشه بوش از دبلیوبوش ، ببخشید ، از دبلیوسی بهتره. حالا فکر می کنین اگه بوش بمونه افتضاحه؟! از نظر من مهم نیست ، اونهایی که عاشق پترولیوم اند ، بوش رو خیلی دوست دارن.

عطری که بوش توی تموم دنیا مخصوصا خاورمیانه پیچیده. دارم به رابطه بین اودکلن دبلیوسی و توالت (به معنی آرایش صورت) هم پی می برم ! پیدا کنید پرتقال فروش را... تا گفتم طوسی تو بگو طوسی نیست با من لج کن که گاسپاروف روسی نیست از پترولیوم قشنگ تر؟! باز بگو این «بوش» که بهتر از دبلیوسی نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد