اندکی صبر

دیر به دیر آپدیت می کنم ؟

اینجا متروک ست. انتظار دارین یه وبلاگ متروک، تند تند آپدیت شه؟

در ضمن، فعلا از نوشته هام خوشم نمی یاد. خیلی بد می نویسم!

نمی دونم شما چطور می نویسید. ولی من باید یه چام درد بکونه، تا بتونم بنویسم.

حالا هم که تریپ بی دردیه.

اندکی صبر،

شنبه شروع یه زندگی دیگه ست، یه جایه دیگه.

از شنبه تمام سهم من از دنیا، 5 متر جاست تو یه اتاق 4 نفره، یه صندلی توی سلف و یه صندلی تو کلاس.

از حالا عزا گرفتم. این ترم همه روزا ساعت 8 کلاس دارم.

مشکل تو ماه رمضون شروع میشه!اون موقع ست که ساعت 8 کلاس رفتن یه رویاست.

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:36 ب.ظ http://mina2870.persianblog.com

سلام بعضی مواقع خیلی هم دست خودمون نیست که بتونیم زندگی رو عوض کنیم تازه مشکل من دیگه کنکور نیست حدودا تا یه ماه دیگه می رم دانشگاه مشکل چیز دیگه ایه....راستی تو دیگه چرا؟ چرا متروک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:10 ب.ظ

salaaaaaaaaaam
khoobi?
be nazaram az shanbe ye zendegi taze shoroo mishe vali na oonjoori ke to migi
sahme to kheili bish az inie ke khodet migi
ye daneshgah ba tamoome adamash otaghe ba 3 ta doost ye mohito ke ke be ghole yeki az bachehaye haminja mishe ba sokoote shabash hata be khoda beresi mitooni khodeto peida koni mitooni khodet bashi mitooni ....
faghat bekhah
khodaa hafe

مینا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:10 ب.ظ http://mina2870.persianblog.com

سلام تمام تلاشمو می کنم که باهاش بسازم چون عوضش که نمی تونم بکنم فقط زمان می خواد.... ممنون که سر می زنی... فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد