روز پر ماجرا

دیروز بعد از شام٬ گلاب به بورتون ٬ اسهال خونی گرفتم.
ناچار به کشتار گاه (درمانگاه) دانشگاه رفتم.
بهد از معاینه ٬ خانم دکتر شروع کردن به روسی حرف زدن٬ من رو بگی دهنم همچین باز مونده بود که تا ته رو ده هام رو می شد دید. (دکنره خودش گفت)
وقتی دیدن من اصلا تو باغ نیستم با لحن حق به جا نبی پرسیدند:
پدر و مادر شما روسی نیستند؟

عصر دیروز دوربینم رو برداشتم و رفتم لب زاینده رود ( بگن مرداب ٬ آخه آبش ساکنه)
چند تا عکس بگیرم !
حسابی خورد تو ذوقم ٬ به اون قشنگی که فکر می کردم نبود.
خلاصه هر کی من رو می دید ٬ حسابی رو م زوم می کرد
نمی دونم شاخ داشتم یا ؟

تو ایستگاه اتوبوس دانشگاه٬ یه پسری هست که آدامس می فروشه ٬
آدامس می فروشه٬ چون مدرسه نمیره 
مدرسه نمیره چون شناسنامه نداره

اتوبوس دانشگاه ٬ آخر وقت ٬ خیلی شلوغه !
منم که دیر رسیده بودم مجبور شدم لب مرز وایسم 
تا خود دانشگاه یک دختر خانم محترمی ٬ در بقل من جای داشتند
پایم که همیشه دیر به اتوبوس برسم !

   اینم یه هلو    
                                                                        wow                                                                                      

تموم شد

آخیش ! امتحانام تموم شد.سال سوم هم تموم شد. به همین سادگی !
دلم واسه خونه تنگ شده.این چند روز آخر شده جهنم ! خیلی خسته شدم. 
تا چهارشنبه باید اینجا بمونم
من مامانم رو می خوام ! می خوام خودم رو بندازم تو آغوشش! آخه اونجا امن ترین جای دنیاست.


امنحان

تا 30 خرداد تعطیل می باشد