روز پر ماجرا

دیروز بعد از شام٬ گلاب به بورتون ٬ اسهال خونی گرفتم.
ناچار به کشتار گاه (درمانگاه) دانشگاه رفتم.
بهد از معاینه ٬ خانم دکتر شروع کردن به روسی حرف زدن٬ من رو بگی دهنم همچین باز مونده بود که تا ته رو ده هام رو می شد دید. (دکنره خودش گفت)
وقتی دیدن من اصلا تو باغ نیستم با لحن حق به جا نبی پرسیدند:
پدر و مادر شما روسی نیستند؟

عصر دیروز دوربینم رو برداشتم و رفتم لب زاینده رود ( بگن مرداب ٬ آخه آبش ساکنه)
چند تا عکس بگیرم !
حسابی خورد تو ذوقم ٬ به اون قشنگی که فکر می کردم نبود.
خلاصه هر کی من رو می دید ٬ حسابی رو م زوم می کرد
نمی دونم شاخ داشتم یا ؟

تو ایستگاه اتوبوس دانشگاه٬ یه پسری هست که آدامس می فروشه ٬
آدامس می فروشه٬ چون مدرسه نمیره 
مدرسه نمیره چون شناسنامه نداره

اتوبوس دانشگاه ٬ آخر وقت ٬ خیلی شلوغه !
منم که دیر رسیده بودم مجبور شدم لب مرز وایسم 
تا خود دانشگاه یک دختر خانم محترمی ٬ در بقل من جای داشتند
پایم که همیشه دیر به اتوبوس برسم !

   اینم یه هلو    
                                                                        wow                                                                                      
نظرات 3 + ارسال نظر
شهرام دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:03 ب.ظ http://manunited.blogsky.com

سلام امین(حسین)
ممنونم از سر زدنت
بیشتر به ما سر بزن
فقط منچستر

دنیا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 07:17 ق.ظ http://donyayeman.blogsky.com

سلام.خوبی؟.مرسی اومدی .شاد باشی .قربانت

عمو هندونه دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:08 ب.ظ http://hendoone.blogsky.com

سلام ...
ما برگشتیما !
راستی نگفته بودی که همشهری هستیم ! بابا همشهری ...
زت زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد