شب به اون چشمات خواب نرسه          به تو می خوام مهتاب نرسه
 چرا هر کس قصه ی عشق می نویسه ،نوشته هاش غمگینه؟
 از این چیزا خیلی شنیدیم:بی تو چکنم !
 حالا خودمونیم ها ،واقعا بدون اون چی کار باید کرد؟
 نمی دونم شاید بدون اون دنیا تموم می شه!
 عاشقت بودن عشق منه این رو قلبم فریاد میزنه!
 من اینجوری فکر نمی کنم.
 اون اوایل همیشه بهش می گفنم بدون تو هم می تونم زندگی کنم!
 هنوزم زنده ام!
قصه ی عشقت باز تو صدامه              یه شب مستی باز سر رامه
                                      تو که مهتابی تو شب من
                                      تو که آوازی رو لب من
                                      اومدی موندی شکل دعا
                                       تو هر یارب یارب من  
  

 


یه نگاه اینجا بیاندازین !طرف قلبش یخ زده!
نظرات 2 + ارسال نظر
محمود یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.xmx.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری به ما هم سر بزنم از توجه و اظهار لطف شما متشکرم و برای شما ارزوی موفقیت دارم اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم وبه این وسیله کاربران بیشتری را جذب کنیم

فرا یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:31 ق.ظ http://gastby.persianblog.com

چقدر دلم برای این ترانه تنگ شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد